17 september 2007

Inte min grej....


Alltså ibland undrar man ju...

Hur är det ställt med dom som gör reklam? Hur kommer dom fram till en idé? Och VEM är det som klubbar igenom och säljer in en kampanj?Hur har dom resonerat.... sittandes runt ett stor bord i ett konferensrum.... "Jo för fan vi tar flaskan, trycker upp den mot ett rakat underliv... jävlar vad det kommer sälja"

Den här gör mig livrädd. Vem är det den vänder sig till? Och vem är det som ska köpa? Känner inte riktigt suget efter en parym som sitter kloss i kloss med någons underliv...

Vem är det som ska igång på detta? Vill inte ens veta hur den luktar...
Är det bara jag som tycker att det här är totalt nasty?

4 kommentarer:

Annika sa...

Håller med dig: vad i hela fridens namn ÄR det där??? Vem är målgruppen??? Vem kan tänkas känna sig manad att köpa den parfymen? Helt j-a sjukt!!! Är det bra och säljande reklam???? Jag hoppas att ingen går och köper den där parfymen.
Det är komplett j-a, sjukt super-nasty...Måste kolla mer vad det är för knäppt...

Tingeltangel sa...

Johanna, Du måste skriva ett nytt inlägg NU! Jag kan inte gå in och titta på din blogg om detta skall vara det första man ser. Jag håller med dig om att det är sjukare än sjukt. Skriver upp med stora bokstäver - Aldrig köpa något från Tom Ford. Hu!

Skatan sa...

Helvittes...här sitter jag i min ensamhet och blir upprörd. Är reklamen sann eller fejkad? Ja, det spelar egentligen ingen roll. Det är djupt bedrövligt.

Ha en trevlig, parfymfri kväll ;-)

/Skrotmaja

Johanna sa...

Ja den ska tydligen finnas på riktigt... heter VULVA och luktar sex... Så då vet ni det!
Det är på högsta allvar... inget skämt. Man kan se på Tom Fords hemsida alla bilder som ingår i kampanjen. Väldigt naket kan jag tillägga.

/Jo